maandag 1 oktober 2012

Geheim onthuld

Mijn Secret Handmade Autumn Swap maatje werd "lottebees" van Het Paarse Schaap.
Ze heeft het pak ondertussen ontvangen, dus ik kan het tonen!
Ziehier de inhoud van de pakskes :
Boodschappentas...

...opvouwbaar in het zakje tussen de hengsels

een gehaakte uil

een gebreide vliegenzwam

een (tas)hanger in haar lievelingskleuren...

...met herfstige paddenstoelekes aan de ommezijde

een vilten eikeltje om ergens op te naaien of als broche te dragen

een klein ritstasje

een hele lange sjaal in donkergroen en oranje, haar lievelingskleuren

en een schattig mutsje...

voor haar pasgeboren dochtertje !!!


Lindy, ik heb het met veel plezier voor jou gemaakt, hopelijk bevalt het je.
Liefs,
CarlaK

7 opmerkingen:

  1. Het was een klein feestje om het uit te pakken. De sjaal is gelijk in gebruik genomen.
    Het was daarbij ook enorm creatief stimulerend. Een berg nieuwe ideeën zijn geboren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lottebees, jij hebt het lot gewonnen met zoveel mooie dingen, die sjaal is wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja tof zeg! Lotte geniet er van. Leuke groene polkadots op je site ,Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! En ik maar hopen dat je mij getroffen had... :) Met name die eikelbroche vind ik top! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat mooi allemaal. En wat een mooie stoffen heb je gebruikt. Daar zal de ontvanger wel zeer blij mee geweest zijn. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen